RSS Feed

Sācies dialogs par alternatīvām mācību rezultātu novērtēšanas formām

Valsts izglītības satura centrs (VISC) ESF projekta “Nozaru kvalifikācijas sistēmas izveide un profesionālās izglītības efektivitātes un kvalitātes paaugstināšana” ietvaros pārskata profesionālās izglītības saturu un eksaminācijas procesu, piemērojot to veiktajiem tautasaimniecības nozaru izpētes rezultātiem un vajadzībām.

Profesionālās izglītības programmas plānots veidot pēc moduļu principa, balstoties uz sasniedzamajiem mācību rezultātiem, kuriem ir svarīga novērtēšana. Tāpēc svarīgi ir izstrādāt jaunas, efektīvākas mācību (sasniedzamo) rezultātu novērtēšanas formas un metodes. Projekta ietvaros no 2013.gada augusta līdz novembrim darba grupa, kurā piedalās izglītotāji no profesionālās izglītības iestādēm, darba devēji un VISC konsultanti profesionalās izglītības eksaminācijas jautājumos, strādā pie alternatīvo mācīšanās rezultātu novērtēšanas formu izveides profesionālajām kvalifikācijām „Pavārs” un „Ēdināšanas pakalpojumu speciālists”

Avots: VISC

error: Content is protected !!