Publikācijas 2004-2019
Īss ieskats profesionālajā izglītībā – 2018. gada apkopojums2019. gada marts EN |
Profesionālā izglītība Eiropā: Latvija 20182019. gada februāris EN |
Latvija – 2018 Prasmju prognozes2019. gada februāris EN |
Cedefop publiskā aptauja par profesionālo izglītību Eiropā: Latvija2018. gada decembris EN |
Neaktīvo un bezdarbnieku informēšanas pasākumi Latvijā 2018EN |
Latvijā trūks speciālisti ar profesionālo izglītību 2018. gada novembris EN |
Latvija: Nozaru kvalifikāciju struktūras kā atbalsts profesionālās izglītības attīstībai 2018.gada jūlijs EN |
Latvija: jauno profesionāļu meistarības konkurss „SkillsLatvia 2018” 2018.gada maijs EN |
Profesionālās izglītības un apmācības politikas attīstība 2015. – 2017. gadam LatvijāEN |
Profesionālā izglītība Latvijā 2016EN |
Ieskats profesionālā izglītība Latvijā 20162017.gada marts EN |
Pamatprasmes profesionālajā izglītībā – Latvija 2016 EN |
Atbalsts skolotājiem un pasniedzējiem profesionālās izglītības attīstībā – Latvija 2016 EN |
Profesionālā izglītība Latvijā 2015Īss apraksts |
Eiropas apskats par neformālās un ikdienas mācīšanās atzīšanu – Latvija 2016EN |
Ieskats Latvijas profesionālajā izglītībā 2015 |
Inovācijas profesionālajā izglītībā Latvijā 2014EN |
Māceklības tipa shēmas un strukturētas darba vidē balstītu mācību programmas Latvijā 2014EN |
Meklēt publikācijas Eiropas plašākajā profesionālās izglītības literatūras datu bāzē |
Cedefop Eiropas profesionālās izglītības un apmācību politikas terminoloģija (2014). 130 jēdzienu izlase. 2. izdevums |
_______________________________________________________________
Nacionālie ziņojumi
JAUNUMS Profesionālā izglītība Latvijā. Nacionālais ziņojums. 8. izdevums, 2018 EN
Profesionālā izglītība Latvijā. Nacionālais ziņojums. 7. izdevums, 2016 EN
Profesionālā izglītība Latvijā. Nacionālais ziņojums. 6. izdevums, 2014 EN
Profesionālā izglītība Latvijā. Nacionālais ziņojums. 5. izdevums, 2013 EN
Profesionālā izglītība Latvijā. Nacionālais ziņojums. 4. izdevums, 2012 EN
Profesionālā izglītība Latvijā. Nacionālais ziņojums. 3. izdevums, 2011 LV EN
Vocational education and training in Latvia. Country report. Second issue. 2010
Vocational education and training in Latvia. Country report. First issue. 2009
Citu valstu ziņojumi: |
_______________________________________________________________
Politikas ziņojumi
Stiprāka profesionālā izglītība labākai dzīveiCedefop ziņojums par profesionālās izglītības politikas attīstību no 2010. līdz 2014.gadam Eiropā 2015.gada marts |
A bridge to the future: European policy for vocational education and training 2002-2010. 2010
_______________________________________________________________
Nacionālais pētniecības ziņojums
National Research Report (NRR) Latvia 2009
_______________________________________________________________
Latviski iztulkotās CEDEFOP publikācijas
Globālais reģionālo un nacionālo kvalifikāciju ietvarstruktūru pārskats 2017 (Global inventory of regional and national qualifications frameworks 2017, 2017)
Mācīšanās rezultātu definēšana, rakstīšana un pielietošana (Defining, writing and applying learning outcomes, 2017)
Atzīšana un atvērtie izglītības resursi (Validation and open educational resources (OER), 2016)
Neformālās un ikdienas mācīšanās atzīšanas pārraudzība (Monitoring the use of validation of non-formal and informal learning, 2016)
Eiropas vadlīnijas neformālās un ikdienas mācīšanās atzīšanai (European guidelines for validation of non-formal and informal learning, 2015)
5. līmeņa kvalifikācijas: izaugsme karjerā vai ceļā uz augstāko izglītību (Qualifications at level 5: progressing in a career or to higher education, 2014)
Eiropas valstu NKI līmeņu aprakstu analīze un pārskats (Analysis and overview of NQF level descriptors in European countries, 2013)
Starptautiskās kvalifikācijas (International qualifications, 2012)
Jūsu ieguvumi no profesionālās izglītības: Iedzīvotāju sociālie ieguvumi no profesionālās izglītības (Vocational education and training is good for you: The social benefits of VET for individuals, 2011)
Prasmes videi draudzīgiem darbiem (Skills for green jobs, 2010)
Eiropas vadlīnijas neformālās un ikdienas izglītības vērtēšanai (European guidelines for validating non-formal and informal learning, 2009)
Pāreja uz mācīšanās rezultātiem – Konceptuālas, politiskas un praktiskas norises Eiropā (The shift to learning outcomes – Conceptual, political and practical developments in Europe, 2008)
_______________________________________________________________
CEDEFOP publikācijas
Publikācijas
- Briefing note – Evolution of European skills systems
The European skills index shows how national skills systems responded during the challenging period of 2015 to 2022.
Building on years of joint work within the Copenhagen Process, European countries have now committed to common priorities lai
Traditional learning and career pathways are being replaced by more dynamic, ‘patchier’ routes and shorter job tenures.
Paziņojumi īsumā
- Briefing note – Evolution of European skills systems
The European skills index shows how national skills systems responded during the challenging period of 2015 to 2022.
Building on years of joint work within the Copenhagen Process, European countries have now committed to common priorities lai
Traditional learning and career pathways are being replaced by more dynamic, ‘patchier’ routes and shorter job tenures.
_______________________________________________________________
Meklēt UNESCO-UNEVOC (Starptautiskais tehniskās un profesionālās izglītības un apmācības centrs) publikāciju datu bāzē |